Departament de Sociologia II - Notícies publicades en Març, 2020

• Dimecres, 18
  • assignació TFG 2014/2015

L'ATENCIÓ ES REALITZA DE FORMA NO PRESENCIAL

• Per a qualsevol dubte o consulta la secretaria administrativa atendrà de forma no presencial en el correu dsoc2@ua.es
  • PLA DE CONTINUÏTAT

PLA DE CONTINUÏTAT DE LA DOCÈNCIA EN LA UA

La Universitat d'Alacant llança el Pla de Continuïtat de l'Activitat per a la continuïtat docent no presencial i la continuïtat de l'activitat administrativa. La informació anirà ampliant-se.

• Dijous, 12
  • redes

El Departament de Sociologia II en Twitter i Instagram

Fa uns dies s'han obert els primers comptes del Departament de Sociologia II en les xarxes socials. Ara com ara estem presents en Twitter i Instagram. En una i una altra xarxa social figurem com sociologia2ua.

¡Us animem a seguir-nos!

• Dimarts, 10
  • dia sociologia

Dia de la Sociologia en la Universitat d'Alacant-23 de març de 2020

AVÍS

Seguint recomanacions de les autoritats sanitàries  i acadèmiques, a causa de l'avanç del COVID-19, queda ajornada la celebració del Dia de la Sociologia en la UA fins a un altre avís.

Disculpen les molèsties.

Sociologia en moviment

El dia 23 de març celebrarem el Dia de la Sociologia en la seua edició de 2020. En aquesta edició comptarem amb Inés Alberdi Alonso que oferirà una conferència sobre la influència del moviment feminista en la transició espanyola. Comptarem a més amb una taula redona de professionals amb el títol Projeccions laborals de la Sociologia.

L'esdeveniment tindrà lloc en la Sala d'actes de l'Edifici Germà Bernàcer. Programa i informació ací.

• Dilluns, 9
  • lydia delicado

Xarrada "Cultura de la violació i robots sexuals" per Lydia Delicado Moratalla.

Divendres que ve, 13 de març, de 9 a 11 hores, la doctora Lydia Delicado Moratalla vindrà a col·laborar en l'assignatura Estudis de Gènere, i donarà una xarrada sobre "Cultura de la violació i robots sexuals". L'activitat es realitzarà a l'aula A2/D21 de l'aulari II.

• Dimarts, 3
  • assignació TFG 2014/2015

Xarra "Xarxes per a la innovació: l'experiència d'IMMART. Migració+diversitat+participació" per Dra. Sagrament Roselló (Universitat de Copenhage. Dinamarca)

Xarrada dirigida a l'alumnat del Màster en Innovació Social.

Data: Divendres 6 de març de 2020 a les 16 hores.

Lloc: ESPAi- Espai de Coworking del Departament de Sociologia II. Universitat d'Alacant.

Introdueix: Prof. Dr. Enric Bas (Futurlab/Dsoc2.ua)

Més informació ací

Departament de Sociologia II